INFORMACJA O POSTĘPIE PROCESU INWESTYCYJNEGO W SPRAWIE BUDOWY MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW PRZY BUDYNKU ZAMIANY 9
21.07.2017 r.
Szanowni mieszkańcy.
W dniu 09.03.2017 r. zostało wysłane pismo do Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8 w sprawie uzyskania tak zwanej zgody właścicielskiej na zajęcie części gruntu pod budowę przedmiotowych miejsc postojowych. W związku z opieszałością ww. organu w udzieleniu takiej zgody, w dniu 17.05.2017 r. zostało wysłane drugie pismo (monit) do ww. Urzędu, w którym to piśmie Spółdzielnia wyraziła zaniepokojenie tak długim oczekiwaniem na zgodę właścicielską i poprosiła o przyspieszenie wydania takowej zgody. W międzyczasie wielokrotnie pracownicy telefonowali w tej sprawie do Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa.
W dniu 20.07.2017 r. w trakcie rozmowy telefonicznej Spółdzielnia została poinformowana przez inspektora ww. Biura, że sprawa udzielenia zgody na zajęcie części gruntu pod budowę miejsc postojowych została przesłana w dniu 13.07.2017 r.
do Burmistrza Dzielnicy Ursynów. Mamy nadzieję, że Burmistrz w najbliższym czasie udzieli takiej zgody.
Zgoda właścicielska będzie podstawą do rozpoczęcia procedury administracyjnej dotyczącej zgłoszenia do Wydziału Architektury i Budownictwa w Dzielnicy Ursynów zamiaru budowy miejsc postojowych. Do budowy miejsc postojowych Spółdzielnia będzie mogła przystąpić po upływie 30 dni od daty zgłoszenia o ile w tym okresie Wydział Architektury i Budownictwa nie wniesie sprzeciwu w formie decyzji administracyjnej.